INMIDDELS OOK GESLOTEN (WIJ ZIJN NOG STEEDS GEOPEND )

Beste klanten van BBD nail academy en C-system,

Als nagelstyliste ben ik gewend om hygiënisch te werken. Mijn outfit bestaat al uit een mondkapje en handschoenen en voor elke behandeling worden de werkmaterialen, uw en mijn handen gedesinfecteerd. Ook in de kapsalon wordt er hygiënisch gewerkt, de kapper is  gewend aan het wassen van de handen voor en na iedere behandeling. Toch willen wij u en onszelf extra beschermen in deze tijd. Wat gaat er veranderen?

 

Onze zaak:
Alle deurklinken, balie, werkplekken, wachtstoelen en tafels zullen extra vaak gereinigd en gedesinfecteerd worden. Dit kost natuurlijk extra tijd tussen de behandelingen door, helaas kan het dan voorkomen dat we enkele minuten uitlopen. Ook zult u de komende tijd geen tijdschriften in de wachthoek aantreffen. Wij vragen u om vooral te pinnen. Is pinnen niet mogelijk dan zoveel mogelijk gepast te betalen. Neem voor het noteren van uw vervolgafspraak op uw afspraken kaart zelf een pen mee. Wij kunnen u de afspraak ook sturen via whatsapp. 

 

Tijdens de behandeling:
U bent als klant in de nagelsalon al gewend vanwege hygiëne tijdens de behandeling geen koffie of thee te krijgen. 
In de kapsalon is dat normaal gesproken anders. Op dit moment zullen wij in de kapsalon ook geen koffie of thee schenken. Wij willen geen onnodige risico’s nemen, ondanks wij de kopjes altijd grondig wassen. De tijd die wij tussen de behandelingen door hebben besteden wij op dit moment liever aan het schoonhouden van de salon. Na een nagelbehandeling zullen de nagelriemen niet door de nagelstyliste geolied en handen niet met handlotion gemasseerd worden. U mag indien gewenst dit zelf doen. 

 

Nagel reparatie:
Heeft u een reparatie nodig, stuur alstublieft een foto via whatsapp of per mail, alleen ernstige reparaties zullen verholpen worden. Valt de reparatie mee maar is hij niet zo mooi, zal ik u adviseren hoe u de nagel kunt behandelen.

 

Beetje ziek of toch een beetje bang:
Bent u een beetje ziekjes, hoest of niest u. Denk dan aan de veiligheid van de andere klanten en die van ons en annuleer uw afspraak. Behoort u tot de risicogroep, annuleer dan ook uw afspraak. Ivm onze gezondheid kunnen wij indien wij twijfelen aan uw gezondheid in overleg met u de behandeling ter plekke verzetten. Wij begrijpen elke annulering om wat voor reden dan ook. Graag vernemen wij zo vroeg mogelijk een annulering. 

 

De kapper, de nagelstyliste, de klant:
In ons beroep is het lastig om een armlengte of anderhalve meter afstand te houden. Wij kunnen dit niet, maar doen ons uiterste best onszelf en u te beschermen door nog meer dan normaal onze handen te wassen en hygiënisch te werk te gaan. Wij vragen u als klant om rekening te houden met het protocol van het RIVM. Ook vragen wij indien mogelijk in uw auto te wachten tot u aan de beurt bent en mocht u binnen willen wachten afstand te bewaren van de andere wachtende. Wij vragen u om niet verspreid door de salon plaats te nemen. Steeds tussen de behandelingen door de hele salon schoonmaken wordt voor ons een tijdrovende en intensieve bezigheid. 

Wij hopen op uw begrip en medewerking. Wij zullen uw nagels en haren blijven behandelen tot nadere aankondiging.

     

© 2012 - 2020 BBD Nail Academy | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel